Powered by Invision Power Board

Google

Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Dying Fetus, Vader, Monstrocity Review!!
Dutch Morbid Angel
Posted: Sep 7 2002, 01:26 PM
Quote Post

satanlike poster
Group Icon

Group: Full members
Member No.: 10

Ziet er netjes uit en leuk om te lezen.
Volgens mij heb je gisteren een top-avond gehad.

--------------------
I am not a fascist,
I'm much smarter than that.
I am not a pacifist and wait like a fool.
I am not that stupid, I don't fall for you.
PMUsers WebsiteMSN
Malkavian
Posted: Sep 12 2002, 12:48 AM
Quote Post

satanlike poster
Group Icon

Member No.: 87

Niets te danken, vinnut wel lollig om reviews te schrijven, misschien dat ik er nog eentje maak voor Nightwish

--------------------
Kut
PM
Malkavian
Posted: Sep 24 2002, 10:52 PM
Quote Post

satanlike poster
Group Icon

Ja, daar heb je inderdaad gelijk in... Maar dat kwam door het albert heijn affaire, en je lamheid om Dying Fetus te zien..  :laugh:

Nee, ergens heb je inderdaad gelijk, langer dan 30 minuten staan ze niet op de planken, behalve dan Vader dat 50 minuten mocht draaien

--------------------
Kut
PM
Malkavian
Posted: Sep 7 2002, 01:15 PM
Quote Post

satanlike poster
Group Icon

Wij kwamen helaas wat later aan dan gepland was en Houwitser ( onze enige echte hollandse death metal war machine, zoals alle shirtjes zeggen  :D ) speelde al vol overtuiging hun setje. De 4 heren ( waarvan de zanger in combat outfit incluis Bivakmuts) speelden erg lekkere death metal, alhoewel het meer slopend dan snel was. Maar ja, een erg lekker begin

2e band heb ik maar 2 nummers kunnen zien omdat rob zonodig wist waar de albert heijn zat. Dat wist ie opzich ook wel, maar niet voordat we half eindhoven waren doorgelopen, ach boeien, Decapitated was de naam van deze poolse death metal band, en de muziek was een beetje te vergelijken met Vader, alleen iets minder intensief, maar wel heerlijk slopend.

3e band was Monstrocity, ik had er van gehoord, maar nog nooit zelf gehoord. Helaas had deze band te kampen met geluidstechnische problemen en daar was de zanger echt niet blij mee. Maar het probleem werd opgelost en gelukkig speelden ze weer verder. Mooi was wel dat ze de set afsloten met een enorm snel uitgevoerde versie van Slayer's Angel Of Death, waarop een enorme pit ontstond, ja dit was zeker een plusje voor Monstrocity

4e band was de band die ik al lang van te voren wilde zien, Krisiun. Deze brazilianen maken een mix van beuk death metal met enorm snelle technische death metal. En dat is erg vetjes om te horen, Jammer dat hier wederom geluidsproblemen waren, deze keer echter met de triggerdrums. ( double bass kwam niet goed genoeg door). Maar toen het eenmaal gefixt was ging het harder dan van te voren. Ze speelden onder andere Ageless Venomous, Soul Devourer, Ravager, en nog wat oudere nummers die enorm lekker insloegen. Ook de drumsolo was van buitenaardse kwaliteit, en er zijn maar weinig drummers die die snelheid kunnen evenaren.

5e band heb ik wederom niet helemaal kunnen zien, maar gelukkig wel een groot gedeelte, erg is het echter niet aangezien ze met kerstmis hier toch weer staan. Ik heb het nu over Dying Fetus. stel je voor een klein kaal mannetje die als een rottweiler in de microfoon staat te blaffen, tel daar nummers als Killing On Adrenaline, Grotesque Impaled en Kill Your Mother - Rape Your Dog bij op, en je hebt DE combinatie voor het heerlijk tegen grindcore aanliggende zware geluid dat D.F. produceert. Echt superkicke!!

6e en laatste band was het Poolse Vader, dat eerder dit jaar zijn set niet volledig kon afmaken wegens stemproblemen van de zanger/gitarist. Maar gelukkig kon hij nu wel alles brullen en dat deed hij ook. Met een opener van het Redemption album begon het geweld. Vervolgens werder er ook nog vette beukers als Carnage, en Reign forever gespeelt en toen daarop vervolgens Xeper ( van Litany) begon werd de zaal helemaal gek. De drummer Doc zat wederom als de totale relextheid achter de drums en dat was gewoon vet. hierna kwamen nog wat nieuwe nummers voorbij, daarna speelden ze Wings wederom van Litany, en daarna speelden ze tot aller vreugde Sothis ( van het De profundis album), hierna ben ik even weg gegaan, dus het laatste nummer heb ik gemist.... Maar het was iig echt MEESTERLIJK vet!!!!!

--------------------
Kut
PM
MetalfanBlackness
Posted: Sep 7 2002, 01:33 PM
Quote Post

Satan's inspiration
Group Icon

Group: Super Administrators
Member No.: 17

Ik was er ook was een kei goed concert.
Bedankt voor de review