Powered by Invision Power Board

Google

Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Concert nightwish in de 013
AnthraX
  Posted: Sep 5 2002, 07:59 PM
Quote Post

satanlike poster
Group Icon

Group: Full members
Member No.: 5

nou xal eens n poging doen...

om te beginnen heb ik een geweldige avond gehad, zo mogen er echt meer zijn, sfeer was goed (evenals de (meeste) muziek), zo mogen er meer zijn.....
nou, Als eerste kwam de band "Charon" ik ging er heen zonder ook maar iets van deze band gehoord te hebben, achteraf bleek dit ook niet nodig te zijn. Ik zal er maar meteen mee komen: het is (totaal) mijn muziek niet. Iemand anders zou er mischien wel van kunnen genieten, ik niet. te commercieel, muziek veel te rustig zonder enige variatie (IMHO).....zeg maar de finnse kane ofzo....
Vervolgens was After forever aan de beurt, dit viel vele malen beter in de smaak. Door de drukte heb ik deze helaas van een afstandje moeten meemaken deze keer (ik was deze keer zo sociaal om te wachten tot jeroen zijn pretsigaret gevouwen had). door de drukte (zaal was kompleet uitverkocht) was er geen door komen aan (en heb ik een hele mooi pit gemist) maar ja, je kan niet alles hebben. verder was er nix op aan te merken, AF speelde gewoon goed zoals ik van ze gewend ben.
En daarna, (de kers op de taart) NIGHTWISH! de band waar we allemaal voor gekomen waren. Dit was de eerste keer voor mij en ik heb het geweten ook. Ik heb echt genoten van een prachtig concert. Ik vondt het alleen jamer dat ze veel centurie child nummers hebben gespeeld, ik had de cd maar ben hem kwijt geraakt toen ik hem pas 1 of 2x geluisterd had. dus zo bijster veel nummers die ze speelde kende ik niet (goed). maar ja dat lag meer aan mij als aan NW. verder moet ik zeggen dat tarja echt veel mooier "live" is, dan op al die plaatjes en filmpjes die op het inet rond zwerven. Maar ja het gaat natuurlijk om de muziek. Wel jammer is dat tarja halverwegen het concert backstage ging (neuspoederen ofzo??). Dit werd gelukkig opgevangen door een cover van ozzy samen met leden van after forever. ze speelde nog wat (voornamenlijk van CT album) nummers omvervolgens af te sluiten met wishmaster (het lekkerst voor het laatst zeg ik maar altijd!) en dat was een mooie hekkensluiter voor dit prachtige optreden.

naderhand gingen we nog afpilsen in extase (wat ineens was "ingenomen" door '80 muziek en..... :kots: studenten....).
maar al met al heb ik me uit stekend vermaakt en ben al weer klaar voor as. vrijdag (vader, krisiun, etc....) hopelijk is dan de kopijn al over.....

anthrax.

--------------------
ik snap het niet
PMEmail PosterMSN
MetalfanBlackness
Posted: Sep 5 2002, 04:38 PM
Quote Post

Satan's inspiration
Group Icon

Group: Super Administrators
Member No.: 17

Ik weet dat een paar mensen die af en toe op dit forum komen naar dit concert zijn geweest ik zou graag zien dat iemand een review zou schrijven over dit concert.

--------------------
What is this hell you have put me through
Do as I say not as I do
pushed onto me what's wrong or right
hidden from this thing that they call live

MfB forum
PMUsers WebsiteICQAOLMSN
MetalfanBlackness
Posted: Sep 7 2002, 02:06 PM
Quote Post

Satan's inspiration
Group Icon