Powered by Invision Power Board

Google

Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Abigail baroeg!!!, japanese black metal!!!
alphensch heidensch militant
Posted: Oct 12 2004, 01:57 PM
Quote Post

godlike poster
Group Icon

Group: Full members
Member No.: 123

Do 4 November
Abigail (J black)
Eminenz (D black)
Morrigan (D black)
Anael (D black)
Entree 7,50 euro. Open 20.00 uur.

abigail, ze beschrijven zichzelf als de meest evil black metal band in japan, enm ik kan ze met veel respect geen ongelijk geven.
ze gaan al heel wat jaren mee in de scene, in 1992(!) kwam hun eerste demo al uit, ik heb deze demo gelukig kunnen bemachtigen en zelfs toe klonk het al perfect underground!
Abigail heeft eens eerder geprobeert om in europa op te treden maar hun europese label kon het geld niet opbrengen hem naar europa te halen.
Nu komen zei toch en ik vind dat deze japanse band die in een meer eenzame scene leeft dan wij hier hartelijk verwelkomt moet worden en raad dus aan deze band absoluut niet te missen, nog een kans deze band te zien komt er namelijk neit tenzij je berijd band helemaal naar azie te reizen.

morrigan en Aneal zijn ook zeker de moeite waard, ik heb morrigan eens in the pit live gezien en het was een super optreden, wel heeft het enige death-metal invloeden
eminemz is een band die ik eigenlijk alleen maar uit de zine's ken maar het schijnt goed te zijn
zij kwamen tevens eerder met hun naam dan eminem dus het is geen vage leeghoofd rip-off parodie ofzo

'Deze avond kan nog eens het mooiste consert van het jaar worden, mischien wel mooier dan nargaroth consert enkele maanden geleden, ik raad aan gewoon te komen, ik zal iig zeker weer op ''base1'' aanwezig zijn

wotan mit uns!

--------------------
PMEmail PosterUsers Website

Topic Options Reply to this topicStart new topicStart Poll

[ Script Execution time: 0.0222 ]   [ 12 queries used ]   [ GZIP Enabled ]