Powered by Invision Power Board

Google

Pages: (5) « First ... 3 4 [5]   ( Go to first unread post ) Reply to this topicStart new topicStart Poll

> die namen, weneer
Seraphis
Posted: Jun 16 2004, 01:36 PM
Quote Post

Satan's Child
Group Icon

Group: Board moderators
Member No.: 30

QUOTE (Alcaine @ Jun 16 2004, 10:19 AM)
India, een perfect voorbeeld van een land dat al duizenden jaren word geregeerd door blanken, en niemand die het weet.
Ik neem aan dat jullie het caste systeem wel kennen, hoe hoger de casten hoe blanker de mensen zijn (wheatish noemt men dit). Je mocht ook niet buiten je caste trouwen, dus veel van de blanken genen zitten er nog in. Er zijn zelfs blanken stammen daar. Net als china, waar ook westerlingen gevonden zijn van duizenden jaren terug. Dus hoeveel die culturen nou authentiek en onaangeraakt zijn is een beetje lastig te zeggen.

Dus een paar duizend blanken zouden eeuwenoude culturen van tientallen miljoenen mensen beïnvloedt hebben? Je hebt wel een hoge pet op van blanke Westerlingen.

Misschien vergeet je dat in bijvoorbeeld China en Japan al bloeiende culturen waren, voordat er hier in Europa ook maar iets van beschaving te vinden was. En wat denk je van de Azteken, etc? Het is zelfs zo dat landen als Japan tot een paar eeuwen geleden volledig geïsoleerd waren van de buitenwereld en er dus helemaal geen invloed van blanke/Westerlingen geweest kan zijn.

Naar schatting verdwijnt er iedere twee weken ergens een taal op onze planeet. De economische verschillen tussen het Westen en de rest van de wereld worden steeds groter en groter, Kofi Annan zei het zelf vorige week nog. Natuurstammen (waaronder de Indianen) in alle delen van de wereld zijn door de eeuwen heen uitgemoord of een Westers systeem opgedrongen.

Dit zijn slechts een paar voorbeelden van de Westerse globalisatie. Over 100 jaar is deze wereld vol met dikke, domme, engels-sprekende mensen. dry.gif

--------------------
"Life is the success story of one and the failure of a dozen anonymous others" - Me
"True knowledge exists in knowing that you know nothing." - Socrates
"Better to be man of great worth than to have possessions of great worth" - Pausanias of Sparta
PMEmail PosterMSN
Alcaine
Posted: Jun 20 2004, 09:32 PM
Quote Post

Satan's friend
Group Icon

Member No.: 21

Ik vrees dat je niet doorhad dat ik het over de tijden nog pre-sanskriet had. Dus aardig wat jaartjes voor christus, maar ook de christelijke cultuur is niet geheel authentiek, en heeft invloeden van het jodendom/islam.
Dit is andersom dan ook weer.

En het spijt me zeer maar de heer Annan vind ik maar een onbenul, die veelste te botte opmerkingen maakt.

Ik zie ook duidelijk een verschil tussen onze visies van de westerse maatschappij.

Als ik zeg dat ik de schoonheid zie van de westerse wereld bedoel ik geen foto-verslaafde Japanners, of eetverslaafde Amerikanen. Ik heb weinig goeds over Amerika te zeggen, en reken ze ook niet tot de westerse cultuur.

--------------------
Everything comes with a price and is sold with lies
Everthing has different sides and comes with hooks and eyes
PMUsers WebsiteMSN
Eleanore
Posted: Jun 20 2004, 09:44 PM
Quote Post

satan's successor
Group Icon

Group: Full members
Member No.: 14

QUOTE (Seraphis @ Jun 16 2004, 11:36 AM)
[QUOTE=Alcaine,Jun 16 2004, 10:19 AM]Over 100 jaar is deze wereld vol met dikke, domme, engels-sprekende mensen. dry.gif

hmm, het is ook maar hoe je het ziet, het hoeft heus niet zo te zijn, wie weet
ziet de mensheid zelf wel in hoe ze bezig zijn.. ik vind dit een beetje rare opmerking

--------------------
The blood of Jesus is the wine of the dead.. And the drunken angels bleed with incest...
PMEmail PosterUsers WebsiteMSN
MetalfanBlackness
Posted: Oct 29 2005, 06:28 PM
Quote Post

Satan's inspiration
Group Icon

Group: Super Administrators
Member No.: 17

Ik heb >3000 posts dus er is weer een nieuwe status voor mij smile.gif

--------------------
What is this hell you have put me through
Do as I say not as I do
pushed onto me what's wrong or right
hidden from this thing that they call live

MfB forum
PMUsers WebsiteICQAOLMSN
Eleanore
Posted: Oct 31 2005, 07:34 PM
Quote Post

satan's successor
Group Icon

Die is wel heel gaaf metalfanblackness!

--------------------
The blood of Jesus is the wine of the dead.. And the drunken angels bleed with incest...
SoaD-KoRn21
Posted: Nov 1 2005, 02:26 PM
Quote Post

satanlike poster
Group Icon

Member No.: 139

Nog ff en jij heet ook zo

--------------------
Judge me not, I am only human after all
MetalfanBlackness
Posted: Nov 2 2005, 12:27 AM
Quote Post

Satan's inspiration
Group Icon

Group: Super Administrators
Member No.: 17

Volgens mij had ik ze tot 5000 gemaakt, maar dat weet ik niet zeker, en ik ga ze ook niet nakijken, dit is veel leuker zo'n verassing ook voor mij

--------------------
What is this hell you have put me through
Do as I say not as I do
pushed onto me what's wrong or right
hidden from this thing that they call live

MfB forum
PMUsers WebsiteICQAOLMSN
Eleanore
Posted: Nov 6 2005, 10:29 PM
Quote Post

satan's successor
Group Icon

Jah, ik kijk er al naar uit laugh.gif

--------------------

Topic Options Pages: (5) « First ... 3 4 [5]  Reply to this topicStart new topicStart Poll

[ Script Execution time: 0.0236 ]   [ 12 queries used ]   [ GZIP Enabled ]