|
Metal fan Blackness forum |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
![]() ![]() ![]() |
Eleanore |
Posted: Nov 30 2004, 03:32 PM
|
![]() satan's successor ![]() Group: Full members Posts: 2941 Member No.: 14 Joined: 8-October 02 ![]() |
Ik ren de hoge heuvel van geluk hard op
mijn sombere gedachten naar de hel gestuurd ik zeg de gebroken woorden van duisternis hardop geen traan meer die uit mijn ooghoek tuurt Ik tover door een lach opnieuw kleur in mijn leven drijfnat maar droog door opgedroogde tranen rust ik uit op de heuvel zie ik de zon die ik iedereen zou geven de tijd die achtervolgt haalt me steeds onderuit Vallen en dan weer onderuit gaan door mijn verloren bloed plakkend bloed op de heuvel als kenmerk dat ik het vol hield gevonden geluk uit een hart en geen tranen in overvloed het hart bewijst hoeveel ik van mijn leven hield -------------------- The blood of Jesus is the wine of the dead.. And the drunken angels bleed with incest...
|
beast_89 |
Posted: Nov 30 2004, 09:15 PM
|
![]() satanlike poster ![]() Group: Full members Posts: 754 Member No.: 131 Joined: 25-July 04 ![]() |
Mooi!
![]() Ik vind de meeste gedichten mooi, alleen zelf kan ik net zo goed dichten als een dyslectische lepel. ![]() -------------------- |
Eleanore |
Posted: Nov 30 2004, 10:40 PM
|
![]() satan's successor ![]() Group: Full members Posts: 2941 Member No.: 14 Joined: 8-October 02 ![]() |
haha ik vind et wel een grappige vergelijking.
![]() -------------------- The blood of Jesus is the wine of the dead.. And the drunken angels bleed with incest...
|
beast_89 |
Posted: Dec 1 2004, 09:31 PM
|
![]() satanlike poster ![]() Group: Full members Posts: 754 Member No.: 131 Joined: 25-July 04 ![]() |
Ja, ok. Ik kijk altijd ff rond en wat ik het eerst zie maak ik een bijvoegelijk naamwoord bij en voila, een wazige vergelijking
![]() -------------------- |
Alcaine |
Posted: Dec 1 2004, 10:56 PM
|
![]() Satan's friend ![]() Group: Board moderators Posts: 1978 Member No.: 21 Joined: 15-August 02 ![]() |
Er is trouwens een manier om van je dyslexie af te komen.
-------------------- Everything comes with a price and is sold with lies
Everthing has different sides and comes with hooks and eyes |
beast_89 |
Posted: Dec 2 2004, 10:31 PM
|
K ben nie dyslectisch hoor. Was maar bij wijze van spreken, maar ik heb daar ook wel eens van gehoord ja moet een of ander spelletje zijn of zoiets.
-------------------- |
VIATLYTOONI |
Posted: Apr 19 2011, 02:40 PM
|
Poster ![]() Group: Members Posts: 6 Member No.: 3457 Joined: 21-February 11 ![]() |
спасибо...
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |