Powered by Invision Power Board

Google

Pages: (2) 1 [2]   ( Go to first unread post ) Reply to this topicStart new topic

> Even voostellen
alphensch heidensch militant
Posted: Jul 30 2004, 12:53 AM
Quote Post

godlike poster
Group Icon

Group: Full members
Member No.: 123

QUOTE (Seraphis @ Jul 29 2004, 12:26 PM)
QUOTE (alphensch heidensch militant @ Jul 28 2004, 04:03 PM)
QUOTE (Mavaine @ Jul 28 2004, 12:50 PM)
De Judas is Joost maar waarom weet ik ook niet...† wink.gif

das een stop-woord bij ons
@robin; maar Rob robot, het is mij geheel een eer om door jou vernoemd te worden naar degene die jezus veraden heeft

Als Judas tenminste echt bestaan heeft. Veel historici geloven dat hij een verzinsel is en dat Judas een verbastering is van 'Judea', oftewel het Joodse volk.

Je bent geen grote fan van Jezus merk ik. Zelfs Hitler was er van overtuigd dat Jezus een AriŽr was. biggrin.gif

dan heb jij of niet goedm opgelet op school, of te weinig boeken gelezen.
zelfs uit Mein Kampf kan je het duidelijk maken, ook uit het nieuwe en schitterende boek De Moordenaars van Hitler; en ik heb thuis nog een flinke verzameling boeken; die duidelijk maken dat Hitler het christendom als propaganda had gebruikt omdat hij genoeg mensen nodig had om het toen nog groote joodse Z.O.G uit de weg te ruimen.
Vergeet niet dat de groote machten luftwafhe SS waffen SS en de geheime staatspolizei (GeStaPo) alles in overleg deden met hitler en de strategie en ''onderhouds'' plannen regelde voor het derde rijk.
Deze SS divisie was echt puur heidensch gericht (en dat wist hitler dondersgoed)
de SS gebruikte noorse rune (het futhark) zoals de odin rune en de wolfenangel die puur voor heidensch bedoelingen gericht zijn en zeker religieus.
maar de SS die hitler het meest in vertrouwen nam hadden werkelijk plannen boven tafel gelegd om na het jodendom het gristendom te vernietigen, vergeet ook niet dat de educatie die de jeugd toen kreeg hen mee bracht in odin de vader der gesneuvelde te geloven, het heidendom werdt er keihard bij ze ingestampt.
himler heeft ook een nummer laten schrijven, door iemand waardoor hij helemaal geintrigeerd was die schreef voor hem; unser fatter wotan. dat als 1 van de echte duitse derde rijks nummers werd beschoud en die bij velen speeches werdt geluid als opening, hitler was absoluut niet christelijk zijn disciplines waren daarvoor ook heel anders, en jah judas staat bij velen bekend (alhoewel ik het daar niet mee eens ben) voor jood (ze gebruikten het ook vaak als scheldwoord) maar dan klopt het rondje ook perfect want judas was de verader zoals de verhalen luiden en het waren de joden de veraders, het is niet zo dat ik als jood gezien wil worden maar wel dat ik dus een anti-christ ben volgens robin en dat ik hem nog HARD MAG STOMPEN!!!

alle spelfouten voorbehouden wegens geschonken toestant)

heil unser fatter wotan!

--------------------
PMEmail PosterUsers Website
beast_89
Posted: Jul 30 2004, 10:08 AM
Quote Post

satanlike poster
Group Icon

Member No.: 131

QUOTE (Alcaine @ Jul 29 2004, 02:41 PM)
Ja, en veel afro amerikanen denk dat het een neger was. dry.gif

Als hij bestaan heeft was hij gewoon een jood.

Jezus was gewoon een Joodse Messias, iemand die de joden wou bevrijden van de Romeinen. Hij wou de twaalf volkeren van IraŽl samenbrengen. Dit zijn later de twaalf apostelen geworden. Al die verhalen rondom Jezus zijn later bijverzonnen om te laten geloven dat hij de zoon van God is. Meer is het niet.

--------------------
user posted image
DEMON OF THE FALL
In the eyes of madness no soul survives

More Art Of The Beast
PMEmail PosterUsers WebsiteMSN
Seraphis
Posted: Jul 30 2004, 10:48 AM
Quote Post

Satan's Child
Group Icon

Group: Board moderators
Member No.: 30

QUOTE (alphensch heidensch militant @ Jul 29 2004, 10:53 PM)
en jah judas staat bij velen bekend (alhoewel ik het daar niet mee eens ben) voor jood (ze gebruikten het ook vaak als scheldwoord) maar dan klopt het rondje ook perfect want judas was de verader zoals de verhalen luiden en het waren de joden de veraders
Hoe kun je ontkennen dat Judas een Jood was? Dat is wel het domste wat ik ooit heb gehoord. Judas (als hij bestaan heeft) was de rechterhand van Jezus en was een JOOD. Daar kun je niets anders van maken al zou je het willen.

dan heb jij of niet goedm opgelet op school, of te weinig boeken gelezen.
zelfs uit Mein Kampf kan je het duidelijk maken, ook uit het nieuwe en schitterende boek De Moordenaars van Hitler; en ik heb thuis nog een flinke verzameling boeken; die duidelijk maken dat Hitler het christendom als propaganda had gebruikt omdat hij genoeg mensen nodig had om het toen nog groote joodse Z.O.G uit de weg te ruimen.
Sterker nog, zo te horen weet ik er meer vanaf dan jij. Hitler was vanaf het begin af aan een voorstander van de vernietiging van de macht van het Christendom (behalve toen hij er geld van kreeg, die waren namelijk een van zijn grootste financiŽerders), omdat die een grote bedreiging waren voor zijn macht. Maar dit zegt echter niets over hoe hij over Jezus zelf dacht. Die twee dingen hebben namelijk niets met elkaar te maken en zijn verschillend als dag en nacht. Zijn haat tegen het Christendom weerhield Hitler er namelijk niet van om de dwaze uitspraak te doen dat hij overtuigd was dat Jezus een AriŽr was. Ik heb helaas de boeken niet bij de hand om het volledige citaat hier op te schrijven, maar dat neemt niet weg dat hij het niet gezegd heeft.

het is niet zo dat ik als jood gezien wil worden maar wel dat ik dus een anti-christ ben volgens robin en dat ik hem nog HARD MAG STOMPEN!!!
Ik kan me niet voorstellen dat jullie anno 2004 niets beter te doen hebben dan over Jezus te zitten zeiken, hoeveel je hem haat en hoe hard je hem wel niet in elkaar zou willen slaan. unsure.gif

--------------------
"Life is the success story of one and the failure of a dozen anonymous others" - Me
"True knowledge exists in knowing that you know nothing." - Socrates
"Better to be man of great worth than to have possessions of great worth" - Pausanias of Sparta
PMEmail PosterMSN
Posted: Jul 30 2004, 07:21 PM
Quote Post

godlike poster
Group Icon

hahaha, mh ik dek dat we allebij meer uit mening spreken en dat we het daarom niet met elkaar eens zijn. ook in de boeken staan veel fouten, maar als je de niet groote commerciele boeken leest zit er meer waarheid in dan leugens in
En trouwens jezus was absoluut geen jood; hij noemde zichzelf koning der joden, maar het waren toch echt de joden die hem niet acsepteren, omdat er in de bijbel staat dat jezus een jood was omdat 'god dat zegt betekend nog niet dat dat ook waar is.
Als jezus echt een jood was, dan hadden de joden hem ook opgenomen, mij zei ontkennen hem altijd al, hij is de valse masiah voor hen.
als jezus in noord europa zou komen toen de tijd had hij waarschijnlijk ook tegen de heidenen gezegd ik ben jullie koning, ik schenk jullie de kans om bij god te zijn etc etc, maar de heidenen hadden hem ook net als de joden keihard afgemaakt.
en omdat hij dan zei dat hij de konmingen van de heidenen zou zijn (net als bij de joden) zou net zo zijn als dat ik zeg dat ik van een tijger gewonnen heb terwijl ik afsterf zonder armen en benen en hij rustig aan een stuk been van me ligt te sabbelen.
jezus een jood is zware onzin.
wel is het een afleiding/aftakking ervan, maar een die geheel door joden verstoten is en niet word erkend als iets van hun.
en nou gaat ik een jodenkoek vreten en spelfouten keihard voorbehouden!!!

--------------------
Alcaine
Posted: Jul 30 2004, 11:02 PM
Quote Post

Satan's friend
Group Icon

Member No.: 21

Hij had het ook op een akkoordje gegooit met de Paus, om dat de laatste bang was zijn positie in Duitsland (en binnenkort heel Europa) kwijt te raken. Ze hadden elkaar in ieder geval aan het begin nog nodig.

--------------------
Everything comes with a price and is sold with lies
Everthing has different sides and comes with hooks and eyes
PMUsers WebsiteMSN
Mavaine
Posted: Jul 31 2004, 03:27 PM
Quote Post

Satan's Child
Group Icon

Member No.: 69

Over Jezus valt niet meer te zeggen dat hij een verlichte geest had en daarmee mensen hielp wat hem niet ten goede heeft gestaan.
Er zijn hele verhalen omheen gemaakt om het Christendom tot een waar geloof te maken, waarbij naastenliefde centraal staat.
Ik wijk verder niet uit over wat er uiteindelijk van het Christendom terecht kwam, maar Jezus had niet eens een bedoeling om "Koning der Joden" te zijn.

Jezus was gewoon een Joodse Messias, iemand die de joden wou bevrijden van de Romeinen. Hij wou de twaalf volkeren van IraŽl samenbrengen. Dit zijn later de twaalf apostelen geworden. Al die verhalen rondom Jezus zijn later bijverzonnen om te laten geloven dat hij de zoon van God is. Meer is het niet.

Zoiets...
Maar het is eigenlijk zinloos om daar nu nog over te specueleren aangezien het nu meer dan 2000 jaar geleden is en we nķ leven.

--------------------
De Vlam van stil verlangen wordt Vuur en gaat schreeuwen
Posted: Oct 15 2004, 01:40 AM
Quote Post

godlike poster
Group Icon

QUOTE (Seraphis @ Jul 30 2004, 09:48 AM)
QUOTE (alphensch heidensch militant @ Jul 29 2004, 10:53 PM)
en jah judas staat bij velen bekend (alhoewel ik het daar niet mee eens ben) voor jood (ze gebruikten het ook vaak als scheldwoord) maar dan klopt het rondje ook perfect want judas was de verader zoals de verhalen luiden en het waren de joden de veraders
Hoe kun je ontkennen dat Judas een Jood was? Dat is wel het domste wat ik ooit heb gehoord. Judas (als hij bestaan heeft) was de rechterhand van Jezus en was een JOOD. Daar kun je niets anders van maken al zou je het willen.

Mag ik je er even op wijzen dat de joden jezus nieteens erkennen en zich alleen maar aan het oude testament houden en dus judas ook voor hen niet ter sprake is.
(sorry ik moest ff een oude koe uit de sloot halen)

--------------------
Alcaine
Posted: Oct 15 2004, 12:36 PM
Quote Post

Satan's friend
Group Icon

Hmmm, terwijl de moslims jezus wel erkennen.
Vreemde wereld.

--------------------
PMUsers WebsiteMSN
beast_89
Posted: Oct 15 2004, 11:29 PM
Quote Post

satanlike poster
Group Icon

Mohammed heeft zijn geloof ook "gejat" van de christenen en joden, dus is het best logisch eigenlijk. De Islam is gewoon een kopie van het Christendom. Ik hoop dat ik hiermee niemand beledig.

--------------------
user posted image
DEMON OF THE FALL
In the eyes of madness no soul survives

More Art Of The Beast
Alcaine
Posted: Oct 16 2004, 12:16 AM
Quote Post

Satan's friend
Group Icon

Agh, als je elke vorm van heilige geschriften naast elkaar zet vind je dezelfde dingen constant terug. Hier en daar wat veranderd qua namen, en benadrukkingen maar voor de rest toch erg hetzelfde.

Shive en consorten zijn dan een geval apart.

--------------------
PMUsers WebsiteMSN
beast_89
Posted: Oct 17 2004, 08:31 PM
Quote Post

satanlike poster
Group Icon

Dat is waar.