Powered by Invision Power Board

Google

Reply to this topicStart new topicStart Poll

> 'Barbaars' Nederland is nieuwe boeman in VS
Seraphis
Posted: Dec 9 2004, 12:02 PM
Quote Post

Satan's Child
Group Icon

Group: Board moderators
Member No.: 30

'Barbaars' Nederland is nieuwe boeman in VS
Van onze correspondent Jan Tromp

NEW YORK - Het begon half oktober in de Grand Forks Herald, een plaatselijke krant in North Dakota: 'Nederlandse artsen hebben de afgelopen maanden vier keer een dodelijke dosis drugs gepompt in pasgeborenen van wie zij geloven dat zij terminaal ziek waren.' Nieuws over de gedragslijn in Groningen voor euthanasie bij pasgeborenen verspreidt zich als een veenbrand door de VS, via lokale kranten, radiotalkshows en vele conservatieve websites.

'Holland is erger geworden dan elke conservatief had kunnen voorspellen', schrijft de filosoof John Mark Reynolds op zijn website Eidos. 'Het staat onmachtig tegenover terrorisme, het is snel bezig elke nationale eigenheid te verliezen (inclusief zijn taal) en het is moreel bankroet.'

In oktober hebben kinderartsen van het Academisch Ziekenhuis Groningen een protocol opgesteld om in zeer uitzonderlijke gevallen het leven van jonge kinderen te kunnen beŽindigen. Het ziekenhuis verwacht dat het in heel Nederland om tien tot vijftien kinderen per jaar gaat die ernstig en uitzichtloos lijden.

De presidentsverkiezingen hebben conservatief Amerika goed gedaan. Men spreekt zich uit. Het anti-abortusfront denkt dat het nu een overwinning kan boeken. Religieus-rechtse kringen zien het protocol van Groningen als hoogste vorm van 'barbarij' dat in bijbehorende termen moet worden veroordeeld.

'Het protocol van Groningen', aldus Hugh Hewitt, presentator van een nationale radioshow, 'had bovenaan de agenda van de Wannsee Conferentie kunnen staan.' Op 20 januari 1942 besloot de top van nazi-Duitsland in villa Wannsee in Berlijn tot uitroeiing van de joden.

Het kwaad dient niet alleen te worden veroordeeld, het moet ook worden bezworen. John Mark Reynolds: 'Sommige mensen kijken naar Nederland en vinden het aantrekkelijk. Maar Holland is een vastgelopen maatschappij. Het staat vijandig tegenover het voortbrengen van baby's. Het land heeft een cultuur van de dood omarmd.'

Behalve het volkomen onbegrip is er kennelijk de angst dat de kwalijke praktijken van Nederland kunnen overwaaien naar North Dakota, Texas, Missouri. Brain Shavings, een conservatieve site uit Ohio, roept op tot waakzaamheid: 'Mijn progressieve vrienden, kunnen jullie tenminste beginnen in te zien waarom zo velen van ons die geloven in de heiligheid van het leven zo gealarmeerd zijn?'

Bron

Nu worden we het voorbeeld hoe het in de VS niet moet. Gisteren las ik ook al een column op de site van Fox, waarin we Nazi's werden genoemd. Waarschijnlijk zijn dit niet de enige gevallen en is het een begin van iets waar we niet blij mee zullen zijn.

Ik heb het nog zo gezegd in mijn posts na de verkiezingen... dry.gif dry.gif

--------------------
"Life is the success story of one and the failure of a dozen anonymous others" - Me
"True knowledge exists in knowing that you know nothing." - Socrates
"Better to be man of great worth than to have possessions of great worth" - Pausanias of Sparta
PMEmail PosterMSN
beast_89
Posted: Dec 9 2004, 10:27 PM
Quote Post

satanlike poster
Group Icon

Group: Full members
Member No.: 131

Ja, dit zit echt helemaal fout. Ik had geen idee dat het zo erg was met Nederland. Ok, het gaat de laatste tijd wel wat minder met ons kikkerlandje maar toch, Nazi's. Ze kunnen te ver gaan. Persoonlijk vind ik dit overdreven.

--------------------
user posted image
DEMON OF THE FALL
In the eyes of madness no soul survives

More Art Of The Beast
PMEmail PosterUsers WebsiteMSN
Alcaine
Posted: Dec 10 2004, 12:21 AM
Quote Post

Satan's friend
Group Icon

Group: Board moderators
Member No.: 21

Ik vind het leven iets waar al zo veel moeite voor gedaan is, en dus veel moeite koste. Wat het in zekere zin ook kostbaar maakt. Dus ergens wel barbaars om ze dood te maken, nu is het wel menselijk om kinderen die toch niks dan ellende zullen voelen dat te besparen.

Ik vind Bush, een randsdebiel die allerlei onzin de wereld weer terug in wil helpen, weinig meer middeleeuws dan de Islam, euthanasie vind ik ook een groot goed, samen met abortus. Dus als ze ons moreel bankroet verklaren omdat wij ons niet door het kannonaat laten leiden, noem ik me een trotse nederlanders. tongue.gif

--------------------
Everything comes with a price and is sold with lies
Everthing has different sides and comes with hooks and eyes
PMUsers WebsiteMSN
beast_89
Posted: Dec 10 2004, 05:41 PM
Quote Post

satanlike poster
Group Icon

Member No.: 131

Mooi gezegd

--------------------
user posted image
DEMON OF THE FALL
In the eyes of madness no soul survives

More Art Of The Beast
PMEmail PosterUsers WebsiteMSN
King of the Damned
Posted: Dec 27 2004, 04:36 PM
Quote Post

Satan's relative
Group Icon

Member No.: 48

ik heb altijd geweten dat we cool waren

--------------------
Nothing seems to make sense, I'm tired, tired of if all, I've stopped searching for meanings... there are none.
Time heals nothing, all it does is make you more bitter, more twisted yet sucks the life out of you... leaving you too apathetic to search revenge.
Revenge on a society that has lied to you since the day you were born.
Only humanity would fill it's days with so much fucking missery to prove to itself it must be worth something.
To who?... to who are who are you worth something? Who would ever fucking miss you... who will miss you when you are dead?... I will tell you... no one
PMEmail PosterUsers WebsiteAOLMSN

Topic Options Reply to this topicStart new topicStart Poll

[ Script Execution time: 0.0230 ]   [ 13 queries used ]   [ GZIP Enabled ]